Ελληνική cola

Άβαταρ μέλους
dglent
Δημοσιεύσεις: 994
Εγγραφή: Τετ Ιουν 01, 2011 05:42 am
Τοποθεσία: Γαλλία
Has thanked: 4 φορές

Re: Ελληνική cola

Δημοσίευση από dglent » Κυρ Αύγ 09, 2015 06:43 am

Τον δεσμό δεν στον έβγαζε γιατί δεν λαμβάνει υπόψη τους ελληνικούς χαρακτήρες. Δοκίμασε αυτόν: http://www.namco.gr/el/

Το κακό σήμερα με την αυτοκινητοβιομηχανία είναι ότι τα μοντέλα έχουν σχεδιαστεί ελκυστικά αλλά για μια το πολύ 5ετία. Όλο με κάτι οθονούλες κάτι ηλεκτρονικά που δεν δουλεύουν κλπ.
Ενώ το Πόνυ θα έχει τα βασικά και ως εκ τούτου μεγαλύτερη αξιοπιστία. Ο εξωτερικός σχεδιασμός προσωπικά δεν με ενοχλεί και να σου πω την αλήθεια προτιμώ τα λιτά πράγματα, θεωρώ το αυτοκίνητο ως εργαλείο πάνω απ' όλα. Το Πόνυ ταιριάζει καλύτερα στο ελληνικό προφίλ γιατί η οικονομική του συντήρηση το κάνει προσιτό για τους περισσότερους. Θυμάμαι δεκαετία του 80 είχαν και οι πλούσιοι Πόνυ γιατί απλά εξυπηρετούσε.

Στην ιστοσελίδα τους αναφέρουν 70% ΕΠΑ (Ελληνική προστιθέμενη αξία). Από αυτά που έχω δει, η μηχανή θα είναι Ford ή Citroen, και τα υπόλοιπα Νάμκο.




Έχω φίλο Φιλανδό, μου περιέγραψε ότι εστιατόρια δεν υπάρχουν όπως στη Γαλλία/Γερμανία και ότι δεν πάει ο κόσμος τόσο συχνά.
Επίσης δεν πίνουν κρασί όταν τρώνε αλλά μόνο περιστασιακά. Και την μπύρα ακόμα την πίνουν στη διασκέδαση και όχι ως συνοδευτικό στο γεύμα.

Όπως μου είπε, είναι στον λατινικό πολιτισμό που πίνουν κρασί στο γεύμα.
Στη Σουηδία πώς είναι;


Καλό συμπόσιο!

alfasud
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 29, 2014 02:04 am

Re: Ελληνική cola

Δημοσίευση από alfasud » Κυρ Αύγ 09, 2015 13:09 pm

η σελιδα τους δεν γραφει πως ειναι κατασκευασμενα αυτα τα οχηματα, τι σασι χρησιμοποιουν και αν εκπληρουν καποιες παθητικες ασφαλειες, πρoυποθεση για να πουληθουν μεσα στην Ευρωπαικη αγορα. Σημερα, δεν μπορει να πουληθει επιβατικο οχημα μεσα στην ΕΕ χωρις αντιολισθητικο συστημα στους πισω τροχους πχ και ενα σωρο πραγματα ακομα. Αλλα αυτα τα οχηματα φαινονται σαν εργατικα και μπορει να μην χρειαζεται να εκπληρουν και πολλες νορμες, εξαλλου οπως εγραψες προωριζονται για τον τριτο κοσμο. Ο κυκλικος κινητηρας που προερχεται απο την Σπαρτη φαινεται πολυπλοκος και ενας απο τους παμπολους που βρισκεις εξω στο ιντερνετ, οι περισσοτεροι σαν ιδέες παρα καποιες πραγματοποιησιμες κατασκευες. Υπαρχουν βεβαια σοβαρες κατασκευες αλλα το κατεστημενο και η βιομηχανια δεν αλλαζει ευκολα τις κατασκευες της, για να κανεις εναν τελειως καινουργιο κινητηρα με μια τελειως καινουργια μορφη, αν και μπορει να ειναι "καλυτερος" λιγακι απο αυτους που ξερουμε σημερα, θα απαιτουσε καινουργια μηχανηματα κατασκευης και μεθοδους που μαλλον θα κοστιζε ποιο πολυ απο τα ωφελη μιας τελειως καινουργιας κατασκευης. Μονο οι καινουργιες πιστοποιησεις και η απαιτουμενη γραφειοκρατια θα απαιτουσε δεκαδες χρονια και χρηματα. Κοιτα μονο το multiair της Φιατ ποσα χρονια πηρε η εξελιξη του και εδω εχουμε μονο ενα συστημα για την οδηγηση των βαλβιδων, μονο της εισαγωγης εκτος αυτου, ο υπολοιπoς κινητηρας ειναι οπως ηταν εδω και 120 χρονια!
κατα τα αλλα εχεις απολυτο δικιο για την υστερια με τα ηλεκτρονικα στα αυτοκινητα, δυστυχως, αντι να τα εχουν μονο για τις κυριες λειτουργιες που εκει βελτιωνουν πολυ την αποδοση τους και συντηνουν στην ασφαλεια, τα χρησιμοποιουν και για τα παρελκομενα που μονο προσθετουν πολυπλοκοτητα και ακριβες επισκευες.
Πχ, η πρωτη γενεα Βολβο με αυτα τα συστηματα, λογω ενος λαθους στο προγραμμα, δεν δουλευανε τα φλας και χωρις φλας συμφωνα με την Σουηδικη υπηρεσια ασφαλειας των δρομων πρεπει να ακινητοποιηθει το αυτοκινητο και να ρυμουλκηθει μεχρι το συνεργειο. Αυτο κοστισε στην Βολβο αρκετες εκατονταδες εκατομυρια κορωνες. Κοιτα τις ανακαλεσεις ειδικα στα Τογιοτα, καπου 30 εκατομυρια Τογιοτα συνολικα εχουν ανακαλεστει.
Το Cactus ειναι μια καλη προσπαθεια για ενα απλο αυτοκινητο χωρις πολλα ηλεκτρονικα, αλλα για να εκπληρωσει τις προυποθεσεις ασφαλειας της ΕΕ πρεπει παρολα αυτα να εχει ενα σωρο ηλεκτρονικα.
Το δικο μου αν και ειναι 39 χρονων δουλευει χειμωνα καλοκαιρι χωρις προβληματα.
Για Φιλανδια δεν ξερω, αλλα εδω υπαρχουν πολλα εστιατορια και ειναι γεματα καθε ημερα, οι Φιλανδοι εχουν προτιμησει να μην επιτρεψουν μεγαλη εισδοχη μεταναστων και ισως να ειναι καπως απομονωμενοι εκει πανω, εδω και στην Δανια τα περισσοτερα εστιατορια η τα εχουν ξενοι η προσφερουν κουζινες απο ολο τον κοσμο και ειναι πολυ καλα εστιατορια. Δεν ειμαι ειδικος με ποιο τροπο πινεται το οινοπνευμα εδω πανω επειδη στα κυκλωματα μου δεν πινουνε πολυ η καθολου. παντως βλεπω στα εστιατορια να σερβιρεται και μπυρα και κρασι μαζι με το φαγητο. Για τα σπιτια δεν ξερω τι κανει ο μεσος Σουηδος.
Εχτες ηταν πολυ ευχαριστα στην γιορτη, σχεδον μαγευτικα θα ελεγα επειδη ηταν εξω σε ενα χωριο, αν και εκανε πολυ ψυχρα μετα την δυση του ηλιου καθησαμε μεχρι τις 11. Ακουσαμε και μουσικη στο συστημα του κηπου, πηρα μερικες φωτογραφιες αλλα δυστυχως με την μαγεια 4 δεν βλεπει τα USB οποτε πρεπει να μεταφερω τις φωτογραφιες δια μεσου ενος αλλου υπολογιστου.

Απάντηση